میلاد امام زمان مبارک...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

 
 

بر منتظرین مژده بده منتظر آمد / از مهد بقا مهدى ثانى عشر آمد

 

ای منتظران گنج نهان می آید / آرامش جان عاشقان می آید

 

بر بام سحر طلایه داران ظهور / گفتند که صاحب الزمان می آید

 

میلاد امام زمان بر شما مبارک

 

دوستای عزیزم بحق این روزعزیز برای همه اونایی که مثل من مریض هستن دعا کنید
 
 
قربوووووون همتووووووووووون


نظرات شما عزیزان:

امین
ساعت1:23---8 تير 1393
ایشالا که خوب میشی قربونت
پاسخ:فداااااااااااات عزیزدلم


امین
ساعت1:12---8 تير 1393
خیلی عالی بود اجی عالییییییییییییییییییییییییییی یی
پاسخ:مرسی عزیزم:)


رضـــا
ساعت15:15---25 خرداد 1393
آجی من ک بهت قول داده بودم خوب میشی.خودتم دیدی ک بهتر شدی.ایشالله عروسیت خودم میام با دوماد میرقصم
پاسخ:فدااااااااااات شم داداشی گلم......خیلی دووووست دارم


جواد
ساعت10:18---25 خرداد 1393
خوبه میثشه اجی گلی بچه ها نگران نباشید بهم قول داده
پاسخ:من فدااااات بشم بله که خوب میشم چون به بهترین داداش دنیام قول دادم.


ariya
ساعت18:11---24 خرداد 1393
asma jooooonam elahi man bemiram golam u khoob mishi nafasam...saiid rast mige
پاسخ:فدااااااات عزیزم ناراحتیتو نبینم من خووووب میشم فدات شم


نیما
ساعت22:34---23 خرداد 1393
اسماجون خیلی حالم گرفته الان پستتو خوندم خدا کنه هرچی زودتر خوب شی به خدا جدی میگم خیلی دوستت دارمپاسخ:فداااااات عزیزم

2fammm
ساعت21:55---23 خرداد 1393
asma golim khoob mishi aziz delam man beht ghol midam
پاسخ:فداااااات سعید جان


2fammm
ساعت21:54---23 خرداد 1393
azizam hatman barat doa mikonam enshala khoob beshi
پاسخ:mer30 saiid azizam


saeedsingle
ساعت11:59---23 خرداد 1393
ابجی مریض؟؟؟؟
خدایـــــــــاااا
چه مریضی ابجی؟؟؟
تو خصوصی دادم گفتم
شاید دوس نداشتی تو عمومی ج بدی

پاسخ:
پاسخ:فدات شم میام وبت میگم


saeedsingle
ساعت11:58---23 خرداد 1393
عیـــــــــــدت مبارک
آبجی اسما


پاسخ:مرسی


mona
ساعت11:48---23 خرداد 1393
slm elena joonam khobi chan roozi nabodam vasat nazar bezaram sharmande ama mashala terekoondi damet gaaaaaarm rasti abji delam barat hesabi tang shode booooooooos bye
پاسخ:fadat sham aziz delammmmm


.....
ساعت9:34---23 خرداد 1393
برات دعا نکردم دعا من اینقد قویهههههههه
ولی برعکس عمل میکنه ولی امیدوارم خوب بشی دیگه چه میشه کرد ببین منم مرض خریت دارم....
پاسخ:خخخ ماخااااان


......
ساعت23:35---22 خرداد 1393

هیچ نظری ندارم همینطوری اظهار وجود کردم
پاسخ:تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:,ساعت 19:34 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت